Friday 7 February 2014

Ice Brick Dah Sampai! Yeayyy ^_^

Bukan main excited sangat dapat ice brick ni. Mana tak nya..merata cari tak jumpa2.. end up cari online je la senang.

Parcel baru sampai.. and baru bukak..yeeepeee..

Beginilah ghupenye..

Boleh muat 6 bottle storage! Puas hati.. Selama ni pakai cooler bag yang boleh muat 4 bottle aje.. Susah juga sbb tak boleh letak banyak botol. 

Sebab selalunya saya kena bekalkan 5 botol EBM ke nursery.
4 botol letak dalam cooler bag yang lagi satu tu.. 1 botol lagi simpan kat luar. Dah sampai nursery terus ambil ke lima-lima botol tu transfer ke dalam fridge nursery pulak.

Bila fikir nye fikir, saya memang patut ada ice brick yang boleh muat 6 botol macam dalam gambar nih.. In case kalau saya pakai double pumping kan..let say sekali pam pakai 2 botol, terus simpan je senang.. takyah nak transfer2 kumpul dalam 1 botol..

Ha, ada paham ke x ni... kalau tak paham sila baca dan pahamkan sekali lagi..hahah..

Dah ada ice brick ni memang senang kerja.. jimat space. Sebab bila saya pakai ice pack, menggelembung jadinya cooler bag saya yang lagi satu tu sampai terkoyak.. 
cooler bag (dalam gambar) ni saya beli yang baru di FabulousMom, TTDI.

Pandangan dari atas.. Saje je test letak bottle2 ni...

Ice brick, saya beli di sini:

https://www.facebook.com/PumpOnTheGo

So, kalau berminat, sila PM diorang laju2 yer sebelum stok habis.. saya beli dengan harga RM19. Kalau termasuk postage tambahla RM6. So total RM25..

Murah je kan.. :)

Semuanya terpulang pada keselesaan masing2...




No comments:

Post a Comment