Tuesday 29 April 2014

Spirulina (Elken) + Kurma + Omega Guard + Shaklee + Jagung

Saya mendapat feedback dari kawan satu ofis. Dia ni memang susu melimpah ruah.. Sekali pam dapat 10oz..Ya Allah..terasa cemburunya! 

Saya tanya dia amalkan apa bagi susu banyak.
Dia bagitau, sejak mengandung lagi hari2 dia makan kurma. Dalam sehari tu dia makan 3-7biji kurma. Dan sejak mengandung lagi dia makan Spirulina from Elken. Even dah lepas bersalin pun dia masih amalkan Spirulina tu.

Jadi, saya berniat untuk next anak saya nak amalkan macam ni lah.. tak lupa juga nak amalkan pengambilan Omega Guard (fish oil) yang elok untuk perkembangan otak bayi dalam kandungan/bayi menyusu. Dan masa mengandung anak next nih.. saya nak amalkan ESP bagi kulit anak putih la kononnya..haha..nak amalkan Set Mengandung Shaklee!

Sweet corn pun nak jadikan amalan sebab kawan ofis cakap dia kerap makan sweet corn tu..anak dia pandai, petah bercakap ..fikiran tu laju je..heheheh..

InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment