Friday 17 January 2014

Nursing Cover


Autumnz Nursing Poncho - Chic Khaki

Boleh dapatkan nursing cover seperti di atas di sini.

Ini jenis nursing poncho yang saya gunakan untuk pam kat ofis, dalam kereta atau di mana2 saje. Beli online. Untuk breastfeed saya rasa Mikhail macam rimas sikitla, so sekarang ni tengah planning tu have nursing cover jenis apron tu..Kalau rimas jugak, jawabnya mama kenala cari nursing room tiap kali nak susukan Mikhail di luar.. Takper, anything for you darling..

Kadang2 cowboy je, saya pakai shawl biasa lepas tu buat macam nursing cover.. abis cerita dan save bajet ku eheheh... Lagipun ada je jenis nursing cover yang pakai shawl tu, setakat jahit kat tepi tu semua orang pun boleh buat.

Saya ni jenis main belasah je pam di meja ofis. Meja saya duduk port paling hujung sekali..Itu pun ada yang kata kita ni tak senonoh. Tak senonoh ke even kita dah pakai nursing cover? Ada saya kesah?? Hua hua hua.. (Sila open minded sikit) - Tetibe je.. :P

Actually saya pam di meja ofis sebab nak jimat masa. Kadang tu ambil masa nak kena usung segala barang2 pam nih.. Keduanya, senang kalau bos nak panggil saya. Takde la nanti tiba2 cari saya tengok2 menghilang pulak..


Haa.. Nursing cover macam ni la saya tengah cari.. Macam omputeh ni pakai.. So bila pakai jenis macam ni takyah susah2 nak selak kain tengok muka baby dah latch betul ke tidak.. Bila guna jenis apron ni dia dah siap sedia ruang kat atas senang kita nak jenguk tengok keadaan baby kita.. tak perlu selak2 lagi.. kalau terselak2 kang tersembul tak pasal2 free show kang susah.. eheheheh

Ada jumpa jenis macam apron ni kat kedai2 baby di The Curve.. tunggu masa nak gi beli je.. Ok sabar2.. nanti dah beli saya bagi review pulak. Tengok selesa ke tidak memakainye..

:)

No comments:

Post a Comment