Monday 23 February 2015

Piano Keyboard Lah Pulak!


Nak yang terbaik untuk anak, haruslah ku korbankan duit sikit ya haha..sanggup! sanggup! janji anak saya pandai melebihi budak2 sebaya dia...aminn...

Husband pun asik dok bising katanya saya bazirkan duit beli toys..orang laki mmg tak paham kot..takper la yang oi..anggap je mcm investment utk anak :P

Terbaru, ayah saya sarankan saya belikan piano utk mikhail...

Studies show that children who learn how to play music or who have an appreciation for music have higher scores on standardized tests and have a higher IQ-

Teringat la zaman kanak2 dulu kami adik beradik semua suka main benda alah kecik ni... satu piano keyboard ni share2 4 beradik.. patutla kami adik bradik bijak2 ja hahaha okay perasan.. =_=

Lazada la banyak jual discount2 punya..tomorrow saya nak beli..later2 mikhail dah guna saya letak la review k! ...calooo





No comments:

Post a Comment