Monday 22 December 2014

Susu FM yang Mikhail penah cuba..

S26, Dugro, Suffy Goat, and now KARI HOME!! huhuhu


4 jenis susu formula saya penah bagi pada Mikhail..saya notice dia paling ngam ngan susu kambing... Susu kambing Suffy Goat paling dia ngam..tapi saya tukarkan ke KARI HOME sebab susu Suffy Goat tu takde DHA AA EPA so later2 saya akan letak review psl susu kari home tu ya..

for S26 mikhail minum okay no problem cuma ada sembelit sikit... Dugro rasanya mmg kurang okay sebab dia akan muntah dan sembelit..najis keras...selepas dua ni baru saya tukar susu kambing sebab orang ckp susu kambing adalah susu terbaik selepas susu ibu ya.. okay insyaAllah..

Sekarang Mikhail 1 tahun 3 bulan alhamdulillah masih lagi breastfeed.. cuma masa setahun tu fully bf...setahun 1 hari dah campur kan...hari ni pam dapat 2 oz setengah...its okay..kena ajar mikhail minum kari home pula...and hope mikhail teruskan penyusuan badan bersama mama ya...love u sayang!! i will do the best for u my lovely son!! :)

No comments:

Post a Comment