Sunday 26 October 2014

Masalah Nyamuk?



Mosquito repellent mozzie patch ni saya akan guna untuk elak dari mikhail kena gigit nyamuk..guna kat nursery or bila dia kuar malam2 or tempat2 yg open air la.. beli kat guardian..
Tapi bau nya sangat kuat..tapi so far berkesan la..

Yg jenis spray pun saya guna jugak.pun okay..tapi takde gambar nak letak kat sini sebab tak ingat guna brand apa haha..saya selalu tinggalkan kat nursery... so agak2 byk nyamuk saya spray..teacher pun ada spray tapi bila teacher rajin aje lerr...

Kalau kena kesan gigitan nyamuk pulak saya guna yang nih:


Herbalife soothing gel ni nak kata bagus tu.takde la bagus habis tapi kadang2 berkesan la jugak.walaupun tidak sepenuhnya. kenapa saya berkata sebegitu? hehe..sebab..

ianya berkesan untuk kesan gigitan or luka yang baru kena/masih merah. kalau dah berbekas sampai lebam tu jangan harapla boleh magic hilang mcm tu jer.. so soothing gel ni seeloknya bila kena luka ke apa TERUS SAPU..barulah ianya berkesan...




Jumbo Liquid Vaporiser ni okay. memang berkesan..so pada saya benda ni wajib ada bila tidur dengan baby..insyaAllah baby kita takkan kena gigit nyamuk..

No comments:

Post a Comment